沙梨妹牛一之“寒”国餐

今日系沙梨妹同我屋企傻强~HEMAN嘅生日,于是乎大少就同沙梨妹话:不如你同HEMAN互相交往生日饼吃囖!(HEMAN吃沙梨妹嘅西饼,沙梨妹吃HEMAN嘅狗饼喔!)哗哈哈哈~唔好意思,搞笑搞笑扎!唔使担心,我地班哥哥姐姐系唔会咁样对待自己嘅好妹妹,一如就带你去吃一餐劲嘅,韩国餐~系“寒”人先可以吃架!哗哈哈哈~希望你有一个开心嘅生日啦!祝生日快乐,快高长大。。。

请大家注意一下大少后面嘅服务生,我地岩岩睇到他发型嘅时候,真系笑都抽筋啊


小吃都已经吃左差唔多十小碟


“寒”人薄饼,俾“寒”人吃


惊死人同他争,吃唔切


鸡汤~唔错唔错


炖蛋~呢一个就认真系麻麻地喇


呢一个我就真系不敢恭维喇


BBQ鸡,味道岩岩好


BBQ羊


将滴BBQ鸡或者BBQ羊夹生菜,一个字~赞


寿星女~沙梨妹


莫老先生有块田啊!咿呀咿呀吖!哗哈哈哈

莫老先生系唔系好像HEMAN上身勒


MR GOH & MS GOH


大少学人地扮CUTE

寿星女,我同大少


~顺边响度同我屋企嘅傻强讲一声“生日快乐”~

3 comments:

s@LLy GoH said...

是GOH。。。 不是GOR喔~~~
还有就是谢谢各位哥哥和一位姐姐。。。

谢谢!!!

pauline_5092 said...

唔好意思,已经将你嘅GOR变返GOH啦!嘻嘻嘻~

s@LLy GoH said...

haha~~~