四季屋

响我嘅印象中好像好耐都无做滴甘有益心生嘅运动,就系七早八早起身去四季屋踩单车兼行山,可能大家嘅心境已经老左,所以太过于激烈嘅野已经唔多岩我地做,咪唯有做滴有氧运动囖!但系~我嘅问题来了,就系我虽然识得踩单车,但系~真系好屎脚,所以差唔多全程我都系包尾个一个,仲要系人地行山都仲快过我踩单车啊!惨~

早上七点钟嘅天空,已经好耐无甘早起身吸收新鲜空气

HEMAN都想跟我地一起去踩单车,你地睇下它好期待嘅样,哗卡卡卡

我地嘅早餐

两个都系摆埋同一个姿势,果然系两母子

蚝屎像唔像去打仗

人山人海,我地足足等左差唔多三个钟先等到我地嘅单车,真系等~继续等啊

呢一个爸爸真系二十四孝啊

沙梨响度扮可爱啊
一个二个大唔透

呢一张相影到海龟都几搞笑下,真系可怜天下父母心啊

莫鸡先生,请问一下,你响度搞咩鬼勒

小卡仔

我地系单车党,仲唔拉拉声将你身上滴钱攞晒出

莫鸡先生响度扮藤原拓海嘅大佬藤原拓“塔”

两公婆响度打情骂俏

全部人齐就梗系影返一张大合照囖

左起:GOEY,KENSTON'S仔仔,我同沙梨

No comments: