黄飞鸿同十三“仪”嘅大日子

果然系喜事重重,又有一对情侣步入爱情嘅坟墓喇!恭喜恭喜~恭喜我地嘅黄飞鸿先生同十三“仪”小姐终于修成正果,今日之后仲唔快快生返一个两个三个小魔怪来俾大家玩玩,仲等咩喔!

十三“仪”同我

黄飞鸿同我

靓靓花球

陈氏家族

最后先到达嘅海龟先生同他嘅仔仔

任务完成,恭喜啊~贺喜啊
男士们同我地嘅一对新人

女士们同我地嘅女主角十三“仪”
宇宙先生好像好恨结婚咁喔

甜蜜蜜

2 comments:

Puddycat mummy said...

恭喜恭喜
最近完成人生大事的人还真多
你的朋友好甜蜜~

pauline_5092 said...

哈哈哈~还好啦!