舞狮

感觉上,好像已经好耐都无睇过人地舞狮左,难得适逢新年佳节年初三,大少同他细佬诚意邀请左他地嘅“狮”兄弟去我地嘅屋企旺一旺场,我先之可以一饱眼福揸!而我老豆老妈子知道后,就决定OPEN HOUSE之余再加多一个余兴节目俾大家高兴高兴,所以今日就出现左早晨搞笑版同夜晚认真版嘅版本喇!

--------------------早晨搞笑版--------------------

两兄弟进行点火仪式

两只金银狮STAND BY等出动

爆竹一声大地春,噼里啪啦啪啦啪

哗~哗~哗~晨早楼楼竟然傍若无人甘响度搞野,真系。。。真系。。。我接受唔到囖
哗咔咔咔咔咔~搞笑囖

金狮:哗~好攰,瞓瞓先
哗~呢一个动作靓,我中意

银狮:等我来跳返PART舞助兴助兴下,嘿嘿哈嘿

金银狮伴玉姐,哗哈哈哈哈哈

金银狮头摆车顶,头二三奖无得走

陈家大少二少同他地嘅“狮”夫

--------------------夜晚认真版
--------------------

我地嘅慈父。。。海龟

音乐组
舞狮组,一个字“型”

金银狮拜天地(拜完天地,你地就系夫妇,以后要相亲相爱喔)

礼成,恭喜啊贺喜啊

舞狮组见人就舞,搞到D人客好鬼死“高”兴啊

银狮好贪玩,竟然自己一只狮响度玩波

指定动作。。。金银狮伴强哥强婶
P.S.如果大家有兴趣舞狮舞虎舞龙,想预知详情请进人“群艺”网站
http://khuanngailiondance.blogspot.com/



No comments: