马六甲一日游

马六甲の“大东方”一日游
我。。。唔系“大东方”嘅职员,系“嫁鸡随鸡,嫁狗随狗,嫁着只马乸通山走”,哈哈哈~我系陪大少跟随“大东方”所举办嘅马六甲一日游。。。虽然我已经去左好多次马六甲,但系旅途上都几愉快,中途仲发生左一件超搞笑嘅事,小猪女我当日带相机去影相留念,但系我相机有,电池有,存储卡。。。竟然无带去,而我仲一咪蒙查查甘攞住架相机系甘影系甘影,之后我先发觉无插存储卡,哈哈哈~无力~

44人马六甲巴士游,我同大少坐响最尾一排,騰到我五脏六腑都散晒啊

三宝山,一座有600年历史古迹嘅古墓,简称~坟场,听导游讲话早上五点钟左右就已经有好多人来呢度晨远,好像话可以吸收人间仙(先)气喔

“王井”简介

三宝井,听闻饮左呢口井水嘅人可以消灾解难,但系讽刺地曳系呢口井水而毒死好多人

三宝庙

石碑好多字,本小姐并无耐心一只字一只字睇,唯有影相等有时间嘅时候,再慢慢睇囖!哈哈哈

旧照片旧报道,记载历史嘅一部分

郑和与我

马六甲海峡

海边并无浪,但系好大风,好舒服

突然有一股冲动想跳落水凉一凉

大少俾D阳光晒到眼都开唔到

马六甲旋转塔

旋转塔小模型

火烛车

飞机

火车与我

大少,请问一下你响度搞咩东东勒

我地嘅导游兼树头讲古佬

葡萄牙城山 / 圣保罗山

影返张相留念留念

 
我新买嘅战车,哗哈哈哈

*****马六甲文化博物馆*****


















































圣保罗教堂

行到身水身汗,停一停,影影相

车仔啊车仔,你可否载我一程,我好攰勒

“红屋”简介

我地终于都行到来红屋钟楼啦!^@^

维多利亚时代所建嘅喷水池,系唔系好有外国FEEL勒

人多车多

马六甲河畔

已经好耐好耐都无见过D甘古老嘅窗口,好特别

“三叔公”门口有一条喷水龙,哈

当日嘅唯一一张合照
 
哈~我嘅猪仔手机链战利品

1 comment:

Puddycat mummy said...

那天阿猫有朋友从美国远道而来,也是带他到马六甲
阿猫很喜欢马六甲哦!就觉得它是个能带出我们国家历史的城镇。