欧游英国Day 1

回忆起来原来我已经好耐好耐好耐无同爸爸妈妈一起去“吃风”卢!上一次。。。好像系90年代嘅上海,哗~原来已经有差唔多15年囖!哈~真过分,竟然系甘样,我唯有掉低可怜嘅老公仔远走他方,顺便睇睇流落异乡读书嘅妹妹“冤枉Yann Wong”,哗哈哈哈哈哈~13小时空游嘅英国,我来卢!!!

13小时,吃噢瞓都响架飞机度,真系。。。好痛苦啊!我都唔知道我到底系点样挨过去架

旅游巴上睇见夜晚嘅英国市”鬼“多车多,车上嘅暖气另人有一种错觉觉得。。。磁~都唔冻。但当我地落车后。。。天堂地狱啊,风婆婆,唔好再吹囖!好冻勒!哈

英国唐人街,好热闹,唯一可以感受到新年气氛嘅地方,唔错唔错

街头卖艺者,打锣打鼓,好像。。。我宜家嘅肚仔,果然好应景啊

落飞机后嘅第一餐,都几丰富下,9样菜,好像吃酒席甘

好挂住嘅“冤枉”妹妹,我地终于见面啦

一齐开心庆祝唐人新年,Happy New Year

29人嘅旅游团友,今日大家都已经好攰啦!所以。。。今日嘅行程到此为止,明天再To Be Continue。。。拜~我地要返酒店“搞搞猪”卢(^(oo)^)

No comments: