Brotzeit German Bier Bar & Restaurant

为我嘅生日同预祝德国队甭杯,今日。。。德国餐,连续一个星期日日吃夜夜吃,唔肥。。。好难,但系自从上一次响新加坡品赏左一餐丰富嘅德国餐,我就已经深深地爱上左你~德国猪手,但系,我地得两条友仔根本吃唔晒,所以今日我唯有先放弃你,下次,下次我一定一定一定要吃你,肥就肥!!!










Brotzeit German Bier Bar & Restaurant
Lot G (E) - 018, Ground External Floor
Mid Valley Megamall, 59200 KL.

No comments: