阿龙槟城烧鱼海鲜饭店

呢一间饭店真系另人再三回味,食物快靓正,虽然新年期间人山人海,但系依然冇影响,有少少美中不足之处系服务员有d乱水,我要两杯温水,他竟然出一兜热水加两只空杯俾我,隔离台同我地台嘅餸菜一直搞错兼出漏左一味鱼俾我地,炸到,不过,食物的而且确唔错一下,所以,我会吃回头草嘅,正所谓民以食为天嘛!嘻嘻嘻~

 雪梨鱼生

烧蟹

双味时鱼

发菜猪手

娘惹明虾

湿奶油日本螺

新年斋菜

啦啦仔炒饭

甜品

烧鱼

馒头


阿龙槟城烧鱼海鲜饭店
Seafood Restaurant And Chinese Restaurant
Lots 12-14 Jalan Jinjang Utara
(Jalan Jinjang Utama),
52200 Kuala Lumpur.

No comments: