当爱已成往事

上一个星期,我家狗狗Heman出现~眼铺满眼屎,企唔到起身,噢黑屎。。。等症状,留院观察左三日,星期一我家大少满怀希望念住可以接它出院,点知道一早上医生打电话俾大少讲话它岩岩因为cancer走左,(。_。) 心,好痛好痛好痛。。。

回忆中,由它第一日成为我家嘅一份子之后,它从来都冇离开过我地,点知道它一踏出我家门口,从此离我地而去。 。。

返到屋企睇见另一只平时活泼好动嘅狗狗Meow Meow,呢几日总系闷闷不乐嘅样,我嘅心又再忍忍作痛,原来呢一种感觉一d都唔好受。。。 o(〒﹏〒)o

记得,第一日带它返屋企嘅时候,由我抱住嘅箱仔一路至家中,它总系眼定定咁望住我

当时候最活泼好动兼胆细细嘅时候,一遇到行雷闪电,就搵地方厘

大概一岁左右嘅照片,记得有一次我将零食放响它笼仔旁边嘅台上,它竟然可以将台上零食撞入自己嘅笼度,吃晒我d野,都唔知道好笑定好恼

出水芙蓉

它想自己揸车出去行街街

第一次要开刀切水瘤嘅时候,它啊!由细到大都多病痛,希望它下一世可以投胎做一个健健康康嘅人

留院期间,我记得个一日我去探它嘅时候,它好辛苦咁想起身跟我返屋企,估唔到个一日竟然系我同它嘅最后一面

2009 - 2015

No comments: