山水甲桂林~阳朔Day 2

前一日浪费晒时间响交通工具上,今日终于可以开始我地嘅行程~阳朔(图腾古道 - 漓江 -西街 - 印象。刘三姐)

❤ 两江四湖 ❤
连续几日嘅跑行程,游山玩水,其实最美丽嘅景色,往往响自己面前,而你竟然傻傻地,懵然不知,烟雨蒙蒙嘅两江四湖,早晨啊!

❤ 图腾古道 ❤
导游讲话,呢一个地方系女人行前门,男人行后门,重女轻男嘅部落,哈~开玩笑,人家部落嘅人,不知道几热情,时不时发出像打哈欠嘅声音来欢迎我地(可能人家嘅意思系膛他地,膛他地)哈哈哈~~~























❤ 漓江 ❤
游船河,个人觉得景色真系麻麻地,虽然d山啊水啊几靓,但系感觉上呢一座山同个一座山都好像一模一样,可能我冇呢一份意境挂!










❤ 西街 ❤
我真系超级中意呢一个地方,点解?因为。。。它好像中国茨厂街一样,“很多东西吃啊!很多东西卖啊”~芒果帮,深海鱿鱼,KFC老北京鸡肉卷,老天爷,请你赐我多一个胃Ψ( ̄∀ ̄)Ψ























❤ 印象。刘三姐 ❤
张艺谋导演嘅歌舞秀,唔睇好遗憾,睇完仲遗憾,因为实在系太艺术,本人真系唔识欣赏,可能换一换,利用阳朔嘅山水来一场赤壁之火烧连环船,一定超级正!哈~人家听到一定觉得我有病啊!











No comments: