新旧同事新年聚会 2017 @ LM海鲜饭店

新年前一年一度嘅聚会,由于一月份嘅行程满爆棚,所以一直到今时今日先有时间可以更新呢一个旧日志。

新旧同事新年聚会,顾名思义系一大班新旧同事,可以一起废一起吃嘅聚会,呢一间饭店之前我已经帮衬过两次,平靓正,所以呢一次嘅聚会地点系由我举荐兼安排,虽然食物的确唔错一下,但系美中不足系由于我地订房间嘅关系,根本冇人招呼,茶水要我地叫破喉咙先有人加,有少少冇力,不过,我地绝对唔会受影响,依然歌照唱舞照跳,开开心心甘渡过我地嘅聚会,为这一晚画下美丽的句号!


海蜇鱼生

精美四热荤

蚧肉豆腐羹

潮州蒸金昌

脆皮烧鸡&鸭

金丝奶油明虾

三菇扒豆筋

迷你荷叶饭

雪耳龙眼









No comments: