甲米“猪笼入水”4日3夜 Day 2

今日系攀山一日游,泰国时间8点半出发,预算大概一个小时嘅时间享受我地嘅早餐,所以两个小时之前我地就已经起身梳洗准备出发,今日嘅行程最最最令人期待嘅绝对系Emerald Pool & ATV Riding

☀ 早餐~The Coffee Club







☀ 奥南海滩 ☀ 
我发现我家大少影相嘅能力真系肉酸到无朋友,可能10张内面,只系单单1张勉强过关,一系影景影唔晒,一系影人睇唔到,以后点样带你出来浪迹天涯(⋟﹏⋞)


☀ Hot Spring Waterfall
第一站景点我地认识左一对来自中国嘅情侣朋友仔,男方系制作游戏程式,女方系律师,中国果然人才济济,超级犀利,一起浸温泉倾计,几开心


Make Google view image button visible again: https://goo.gl/DYGbub


Make Google view image button visible again: https://goo.gl/DYGbub




☀ 午餐






☀ Emerald Pool ☀ 
好“稀饭”呢一个地方,著名嘅翡翠湖~蓝湖,由入口至蓝糊大概1小时路程,而且今日太阳非常认真,好闷热,最恐怖系沿途中有告示牌提示游客小心有蛇出没,哎哟~吓死我,立刻加快步伐,以免真系死好彩俾我遇到,我都唔知道如何是好,当到达目的地之后睇见一片蓝湖,虽然觉得又遥远又炎热又惊吓,但系依然赏心悦目















☀ Elephant Trekking ☀ 
第一次坐大笨象嘅感觉唔系好好,有一股罪恶感,觉得自己根本系伤害它嘅其中一份子,以后绝对绝对绝对打死我都唔坐,罪过罪过













☀ ATV Riding ☀ 
45分钟嘅ATV体验,由于同我地一起参加一日游嘅团友全部来自中国,所以工作人员根本无办法与他地沟通讲解,最后工作人员唯有拜托我家大少负责翻译,仲额外加15分钟俾我地




☀ 晚餐~Noori India Aonang Beach ☀ 
4日3夜最超值嘅一个晚餐,托西装裁缝店Uomo Collection老板福,我家大少定做左一件西装+两件西裤,之后我地就八卦问老板边度有又平又正嘅餐馆,他立刻亲自带我地两条水去他商铺对面,仲帮我地order,实在太感动啦!总消费只需要THB 629扎









No comments: