芭提雅之旅 Day 1

等左十一个月终于等到我嘅芭提雅同曼谷之旅,哗哈哈哈哈哈~芭提雅我来啦!曼谷我来啦!接落来我地一行九个人(祥哥,英姐,黄飞鸿,十三“仪”,STEPHANIE CHAN,NIXON TEE,JUSTINE CHEI,大少同我)就要展开一个五日四夜嘅疯狂购物游囖!

呢一碗所谓嘅鸭面真系难吃到顶唔顺啊
佩云嘅朋友讲呢一条街有成一百年历史喔



大合照

坐左成个钟头,千辛万苦先来到嘅水上市场,当然要影返张相来留念留念啦

水上小吃真系必有一番风味啊

背后嘅风景另到我地好像处于乡村里嘅感觉,正

呢一只水牛系唔系好像真勒

细佬哥游水衫好得意囖

超人与大少,哗哈哈哈哈哈~搞笑囖

好攰,坐下顺便影返张靓靓相先


风莲,燕仪同我


葡萄园嘅大少同我



大少好像系甘样,学人家揸嘟嘟车喔


三个傻佬响度搞搞震


阿祥同阿英,哗哈哈哈哈哈~BEH TAHAN囖


爱~爱~爱,嘻嘻嘻


呢一个景系唔系有D外国风情勒



你地注意睇睇我地嘅鞋,仲大个我地嘅人啊


风车下嘅大少同我



葡萄园

哗哈哈哈哈哈~大家注意睇他地嘅表情,真系好鬼死抵死下囖


圣诞小鹿



请问大少你响度搞咩鬼勒

再来一张三人照


熊猫戴眼镜


葡萄园嘅小屋



芭提雅出名嘅PUB街


今日嘅战利品

No comments: