芭提雅之旅 Day 2

禽日一来到芭提雅嘅时候,天公不作美差唔多成日时间都落住毛毛雨,好彩今日系一个适合享受阳光与海滩嘅天朗海清日,正~不过。。。简唔中就有一段小插曲啦!话说我地嘅NIXON TEE“大块哥”平时就揸惯陆上MOTOR,我地就以为他水上MOTOR都应该NO PROBLEM,点不知原来。。。陆上同水上MOTOR系有分别嘅,最后搞到翻艇收场,唉~

唔识揸MOTOR都影返张相来留念留念囖
我地嘅“大块哥”就系甘样俾人拖返埋岸嘅



我地好像帮HEINEKEN打广告甘



大少唔知想揸MOTOR去边勒


好忧郁嘅大少


街头表演者之一



街头表演者之二


芭提雅嘅饮酒地方由店铺搬到去VAN度,几特别架


FISH SPA感觉好像触电甘



呢一间PUB嘅装修系唔系好特别勒


嘟嘟车上嘅大少同我


今日嘅战利品

No comments: