陈陈联婚之早晨篇

话咁快我地嘅老友兼死党~黄飞鸿同十三“仪”~嘅陈陈联婚终于都结束喇!虽然中间有D小插曲,事关系个一位“大伶姐婆婆”真系好好好。。。不知所谓,我地班姐妹团都咪开始出招,她老人家就已经惊死收唔切钱甘,叫我地收摊唔好玩喇!不过都有一样野系几搞笑嘅,就系我地嘅新郎哥哥,竟然胆生毛叫大少做假银纸放落去我地班姐妹团D开门利是度鱼目混珠,呵~黄飞鸿,你记住山水有相逢,飞机会撞头啊!

阿公头变黄飞鸿头



99号,买,中啊
好易中,好易中,好易买餐餸


兄弟团士气好高喔

猪头丙


新郎官今日好型仔喔


哈哈哈~吹波波,兄弟团唔好高兴得太早,呢一个只系一个开始咋


波波夹响中间,之后相撞,我地睇到都觉得痛啊


夹完前面,夹后面,哗咔咔咔咔咔


哗~呢一个姿势真系好好好。。。哗哈哈哈哈哈


我地嘅妖精黄好像好ENJOY喔


苦瓜水,呢一次你仲唔苦过弟弟


爱的宣言,飞鸿哥你记得要讲得出,做得到先好,咪知我地嘅十三“仪”一定将你煎皮拆骨

摸摸你的手啊,你好温柔啊,好温柔

靓女,要唔要同我一起去行街街啊

姐妹团
完成任务,成功娶得美人归

搞笑版兄弟姐妹团

新郎新娘,大少同我

PART TIME猪肉佬

哗~飞鸿爸爸妈妈好恩爱喔

亲吻我嘅左手

唔好啊~唔好强奸我啊~哗哈哈哈哈哈

哗~你地两公婆要咁紧张咩

哈哈哈哈哈~顶唔顺囖

No comments: