结婚相血汗篇

今日一早天没光,我同大少就已经出发去位于PETALING JAYA嘅DE CASAMIA准备影结婚相,但系天有不测之风云,晨咁早就已经落大雨,心念今次真系大镬囖!好彩。。。呢一场长命雨落到大概八点半左右就已经停左喇!哈~之不过虽然今日系一个天朗气清嘅好日子,但系我都唔系好好受,点解,事关我之前听D结婚人士讲话影结婚相好攰,但系原来攰嘅只系新娘,而新郎只不过系行行站站,好鬼死舒服嘅囖!难为我要换五套婚纱兼晚装加不停系咁换造型,搞到嘅头又痛眼又痛,仲要又上山又下海咁!阴公囖!


第二个造型嘅我同大少

哗咔咔咔咔咔~大头照果然系大头照

第三个造型,呢一套晚装系我老妈子亲自度身订做

摄影师同录影师,辛苦晒

No comments: