盲肠炎

一个礼拜前

距离上一次入医院好像系半年前嘅食物中毒,哈~呢一次仲大单,“盲肠炎”要开刀,我。。。一听到医生讲话要开刀,头一个反应就系腾腾震啊!无端端要俾人劏开我嘅肚,你都咪话唔过瘾囖!

6.00am - 开始一直疼痛

8.30am 至 9.30am - 蕉赖大同花园睇出边诊所嘅医生,医生判断我好大机会系盲肠炎,建议我尽快去医院验血验尿,确定一下

9.30am 至 12.00pm - 等候验血验尿照ULTRASOUND,(ULTRASOUND必须要个人进入一个好急好急好急尿嘅状况下,先之可以照,认真攞命啊)经过一轮嘅验证之后,医生讲话我肚内边已经开始发炎,要尽快安排手术,但系因为医药卡仲没过数同手术室咪有空间,所以要耐性地等候

4.00pm - 等左四个钟头,终于搞掂医药卡同手术室嘅问题

5.00pm 至 7.00pm - 手术中,当我一苏醒嘅时候,护士头一时间就叫我转床,又再一次经历攞命嘅疼痛

7.00pm后 - 疼痛非常,刚开始因为疼痛而不能够讲话同大笑,惨

P.S. 目前介口中,虾兵蟹将,半年后再见!!!


No comments: