关丹涉水记 ~ DAY 2

*****DAY 2 - 关丹涉水记*****
又一个凌晨四点钟,无力兼好攰~今日嘅关丹涉水记展开卢,行程:一个钟头四驱车加一个钟头行山路程,大汗搭细汗,先之到达我地嘅终点站“彩虹瀑布”!!!

准备坐四驱车出发去“彩虹瀑布”囖

山下风景~唔错唔错

一个钟头四驱车后,我地要拉绳渡过呢一条河,之后先可以再继续我地嘅路程

哈~“彩虹瀑布”我终于都到达啦

妖精黄:I AM KING OF THE WORLD

“彩虹瀑布”虽然睇唔到彩虹,但系依然觉得不枉此行

瀑布水好冻啊~震啊

E~点解好像少左一位莫鸡先生嘅

搞笑版

哈~HAPPY TRIP

行人吊桥,怕怕~我已经感觉到脚震震左

莫鸡先生所指地方正是淹水之处,水位已经高到睇唔到桥

因为淹水嘅关系,而导致当地村民无办法渡河,惨

我地所居住嘅名宿,无电视,无WIFI,无DATA,无线路,叫天不应叫地不闻

三个大男人响度玩自拍,顶唔顺

No comments: