生日前夕

生日前夕,我与大少嘅MORGANFIELD'S晚餐,之前,响杂志上睇到呢一间餐厅,一直好想好想同大少去试一试,但系,苦无机会,呢一次终于可以赏试到,可惜~可惜嘅系。。。并唔系我想象中甘好吃,味道偏向甜兼好重口味,有少少吃不消囖!

 MORGANFIELD'S

 WATERMELON(普通野,无咩特别囖)

 STRAWBERRY MILKSHAKES(好甜,饮左几啖就已经无再饮)

 猪大肠,呢一个睇落去好像普普通通,但系系唯一一个我觉得几唔错嘅,可以一试

 SEAFOOD BASKET(大少嘅海鲜篮,哈~我睇到都已经觉得好饱)

FRIED PORK CHOPS(我嘅猪肉扒,甜到“流”啊)

我同大少好努力好努力甘吃左80%,仲有20%已经顶唔顺,“流”到爆,只能够搁置囖!唉

环境系唔错一下啦

哈~大少送俾我嘅生日礼物,CARLO RINO包包
(大少,多谢晒,往后嘅日子请多多指教卢)

2 comments:

Stephanie said...

尼间野D野食实在麻麻地。。。下次咪去啦!哈哈!点都好,祝你生日快乐啦!

pauline_5092 said...

多谢晒~曾小姐~