I-CITY

忙碌嘅年初二
~"PAPA RICH"早餐
~娘亲嘅娘家
返屋企冲凉
~I-CITY
~"祥和记"晚餐
新年剧:2013我爱HK(2/5粒星)

辉少你个两只手想搞咩东东勒

游乐园~细佬嘅之爱

恐龙啊!!!哗~好恐怖啊

***SNOWALK***
两位陈小姐,SNOWALK到此一游

11人,E~少左两位仁兄

睇到一个又一个嘅冰雕,你地有唔有FEEL到好冷好冻勒

哈秋~好冻啊

我们的冰雕屋,靓唔靓啊

刚开始我念住想坐响冰上影相,点知,一坐,哗佬野~冻到。。。BEH TAHAN啊

后面个两只企鹅像唔想我地两个

大少,请问一下你响度搞咩勒

辉少,请问一下你又响度搞咩勒

哈~三个大细佬大唔透

呢一个系今年嘅最新DESIGN,MIX & MATCH

我念你地班友仔嘅屁股一定好爽咯!哈哈哈

虽然圣诞节已经过左,但系依然觉得好应节

哈~好像道友响度吸白粉甘

虽然已经穿左袜打底,但系依然觉得好冻,唔,有相为证架

***OLD TOWN***
几位嘅股票几千万上落,所以要睇紧少少

我嘅面变左OLD TOWN杯

呢D红包系要俾红包党架!= =

好COOL嘅飞鸿女女~EXUAN

***CITY OF DIGITAL LIGHTS***
感觉上好像身处于樱花街甘

女士们影返张合照纪念下

大少,我与摇钱树

夜晚嘅I-CITY又有另一番感觉

***TRICK ART MUSEUM***
哗~猩猩啊

它真系惨啊!条裤一咪系甘俾人除

我地两个响张画度走左出来啊

大家来欣赏下我嘅画功系唔系好

小姐,你只鞋啊!唔怕,等我来帮你接住它

E~点解,镜出边个一个唔系我嘅

我先爬楼梯上楼上等你地

行独木桥,惊惊啊

我推我推我推推推

睇我嘅超级无敌铁头功

我嘅新宠物~象弟弟

搞怪肥天使

我系唔系好型女勒!哗哈哈哈哈哈

杰杰,唔使怕,等我来保护你

大少平时已经累积太多仇家,所以一有咩送死嘅,一定第一时间俾人推出去,哈

有本事就冲过来,我系唔会怕你嘅

我一拳打扁你,哈~犀利勒

你只八爪鱼怪,快D俾返张一百蚊纸我

我顶顶顶

哈~三位男士果然艳福无边

细火把,我唔怕

你地睇下我嘅头可以顶到成盘蔬菜!劲勒

求下你,俾条生路来行下勒

来,俾你见识一下我无影脚嘅厉害

ANDY你就唔岩咯!竟然大水喉来射我,不过。。。唔怕,你聪明,我都唔笨,哗咔咔咔咔

猪仔猪女漂流记,E~大少你响度做紧咩喔

辉辉,乖啊!饮多D奶,快高长大

兹兹兹兹~兹兹兹兹~地球很危险的,你快点回火星

走得快,好世界

哗~~~救命啊!木乃伊走左出来啊

No comments: