巴厘岛之最后一个梦

开心嘅时光过得特别快
又系时候同它讲拜拜卢
巴厘岛
拜拜啦


哈~好像犯龙舟甘啊!一睇到海豚嘅踪迹,一大班嘅船家就马上发动引擎去追,超兴奋

唉~我地嘅早餐,一块白面包加牛油同一杯茶,个两粒鸡蛋系我地另外加,你地古下几银???RM 3一粒,我真系!@#$% RM 3我可以买到10粒蛋啦

***BANJAR HOT SPRING***
热水湖,D水唔系好热兼唔多干净囖

感觉上他地好像好ENJOY甘

***STRAWBERRY STOP***
因为当时候并唔系它盛产嘅时分,所以花园内睇唔到结果嘅STRAWBERRY,我地咪唯有同“它”合照囖

STRAWBERRY餐,正啊

***BEDUGUL***
另一个水清沙幼嘅景点

感觉上间好像漂浮响水面上甘

岩岩落完嘅BEDUGUL又有另一番风味啊!!!
其实,老天爷好像特别照顾我地,听导游讲话我地达前,巴厘岛已经连续落左两个礼拜,但系,呢几日除第一晚嘅过云雨之外,个五日竟然连一滴雨都而今日仲奇怪,我地上车就落,落车就停,你地话系唔系老天爷保佑勒

***TANAH LOT TEMPLE***
另一个难忘嘅地方,可惜,如果可以睇埋日落先走嘅话,就真系一流勒

只能够远观嘅海神庙,突然好好奇唔知内边系点嘅勒

蓝天白云兼大风大浪,另心情FEEL到好爽快

呢度我最中意嘅就系他地嘅海滩,爽

猪肉SATAY,唯一我觉得巴厘岛内边最好吃嘅,其他。。。哈~只能够讲话麻麻地囖

花生,之前事头婆响巴厘岛买返来俾我地吃,超好吃,所以呢一次我当然要买返去慢慢咬啦

终于返归卢!我可爱嘅家,我地返来啦

P.S.巴厘岛游感想。。。

衣 - 并无尽情SHOPPING扫货嘅地方,第一次自己竟然一样战利品都无,有少少无瘾

食 - 猪肉SATAY最好吃,其他。。。真系麻麻地

住 - 两间酒店都唔错,起码整齐兼干净,推荐~MATAHARI BUNGALOW HOTEL (游泳池几靓,早餐几好吃& MANDHARA CHICO BUNGALOW酒店房间响海滩前,听海浪声瞓觉,只系唔好吃他地嘅鸡蛋,因为。。。好贵,RM 3一粒,“依然耿耿于怀中”)
行 - 因为有导游专车接送,所以超级方便,虽然我之前BOOK嘅导游病左系依然好细心地帮我地安排左另一个导游,几FRIENDLY,推荐~AGUS WISMA

***MONEY CHANGER换钱请小心,因为。。。我“赖耶左”,大少用RM 200换RP680,000(RP20,000 X 34PCS),强调~大少已经数左三次,竟然可以俾他地唔知用咩方法以影换影,只系俾(RP20,000 X 21PCS),所以系少左(RP20,000 X 13PCS)共260,000,差唔多俾他丫左RM 90左右,唉~只能够怪自己粗心大意囖!大家要引以为戒啊!***

No comments: