柔新三日两夜“辛”水“辛”汗鸭子团

距离上一次嘅柔佛&新加坡游应该有两年左右,唔同嘅呢一次系鸭子团,点解明明可以自己揸车去边度就去边度,咩解究我地要跟鸭子团勒!哈~无办法啦!屋企老人家中意,我地唯有陪一陪他地,“享受”一下呢一个共聚天伦之乐嘅旅程咯!!!

*****Day 1*****
元廷正宗鱼丸
No123, Main Road, 83700 Yong Peng, Johor
Tel : 07-467 3985
P.S. 汤水好腥,但系鱼丸,鱼饼,腐竹好正,可惜。。。服务态度真系要检讨一下,order嘅时候,服务员明明见到你,但系好像俾鬼遮眼甘,问多一句,她竟然俾color你睇兼负负气气,几好吃都假,不过,如果唔介意,都可以去试一试

Pulau Kukup

渔民讲话呢一堆鱼,每一日都需要拉上拉落百几二百次,系model鱼来嘅,感觉上好像好可怜

唔知道咩名堂,只系觉得好像predator嘅头

饭前甜品,正

鱼,虾,蟹,样样齐,果然系如假包换嘅海鲜餐,味道岩岩好,除左嘅mickey mouse炸苏东之外,但系,当地人讲话呢一样菜系甘嘅,只系我地吃唔惯,恩~可能啦

笨珍龟咯咸水港渔村

港一海鲜楼,呢一间真系要推荐一下,超级正,因为我跟鸭子团,所以价钱方面唔能够知道是否平靓正,但系食物的确唔错一下

八样菜加水果,的确系流口水

龙虾~睇得到吃唔到,唯有自我陶醉,影下爽咯

*****Day 2*****
午餐,自己吃自己,点指兵兵,点着谁人去做兵,就呢一间咯!一试,恩~投资正确

电子点餐,方便,快靓正

4个人,新币42.20,饱饱卢

水涨船高,呢一次仲唔捞到盆满钵满

行左一日,攰攰地,饮啖水先

洗头兼冲凉

多一个full body shower

鱼尾狮小宝宝

甘岩得甘q,有一班毕业学生同一对新人响度影相

我都唔执输,影一张

乌龙桥,寓意~人生从此不摆乌龙,哈~呢一个系导游自己篇嘅啦

哈~我地嘅中国女导游叫我地跳,我仲念,肥仔,你得唔得啊!点不知道,一take过,果然犀利啊

1,2,5,无聊到

呢一个地方有少少可惜,本来plan好念住夜晚来行一行睇灯饰,点不知道,时间同地点都迁就唔到,唯有日光日白来影下相,走人咯

Marina bay,唔知道咩时候有机会可以上顶楼,游下水勒!应该好好feel

猪仔与猪女

好想好想入去行一行,可惜啊可惜

大少,我嘅爱心你收唔收到啊!哗咔咔咔

我嘅靓靓表妹~营营

幸福摩天轮

Marina Bay内部嘅心脏地带

坐响呢度饮杯coffee tea,真系人生一大乐事,唉~念念好啦!边有呢个美国时间啊!我仲要赶行程架

新加坡同大马买水,用响呢度虽然唔系好实在,但系的确吸引好多游客,呢盆生意做得过

肥肥家族

热辣辣嘅天时,俾我捉住影相,肥仔好唔甘愿

又系时候要医一医嘅五脏庙

唉~又贵又唔好吃,仲“马xx亚美食街”,有少少浪得虚名喔

Hot star豪大大鸡排
小吃虽然吃唔饱,但系起码比主食好吃好多,而且平靓正

营营表妹四围搵呢一个,讲话好好吃,朱古力饼加牛奶,哈~肥死你

糖果树,我系唔系好像童话故事里面嘅肥公主勒

我最中意嘅朱古力
减肥中
唔好引诱我,唔好引诱我,唔好引诱我

肥爸爸与肥囡囡故事书
肥爸爸肚仔饿,但系肥妈妈因为肥爸爸太肥而唔批准,可怜嘅肥爸爸因为肚仔饿而闷闷不乐,呢一个时候,就系肥囡囡勇救肥爸爸嘅时候喇!于是乎肥囡囡同肥妈妈讲话岩岩吃唔饱,拉住肥爸爸一起陪吃韩国餐,之后肥囡囡吃少少,将剩低嘅推晒俾肥爸爸吃,可爱嘅肥爸爸肚仔终于得到满足啦

Yann Wong欠你一个,等你返来

仙鹤起舞



*****Day 3*****
唉~甘靓嘅游水池,竟然因为鸭子团嘅行程排到满一满,而根本无时间去享受酒店嘅设施,几靓都无用

恐龙lego,眼睇手莫动

一间酒店竟然有两个游水池,啊~~~我竟然无时间游水,好激心啊

水果园里面最大嘅波罗蜜,突然间,念到周星驰嘅“波也波罗蜜”,唔知道系唔系可以带我回到过去勒

水果园都无水果嘅,得生茫茫嘅木瓜香蕉

肥王子与肥公主

小桥流水

导游讲话呢一种系唔会叮人嘅蜜蜂,系真唔系喔

我嘅童年回忆,跳飞机

草边一只牛,水边一只牛,牛公牛乸牛生牛
河边一只水牛牛,嫁俾河边一只蠢牛牛,牛公牛乸牛生牛
牛牛牛牛~牛牛

荷花池,古色古香,好像茶是古乡浓

响度吹吹风,几爽下

大细佬

非常贵嘅水果餐,听导游讲话要40块一个人

呢一杯唔知道咩加咩,好酸咯

90巴仙用水果做材料,唔明白点解究要甘贵

No comments: