乔治市街头艺术

记得细时候跟爸爸妈妈来槟城,槟威大桥旁边系可以俾游客停车睇风景兼影下相,宜家已经变成另一个面貌,另人感觉上好像置身于香港甘。

出发前,已经安排好今日嘅行程系George Town壁画街,但系,老天爷好像同我开玩笑甘,我地一入城就天黑黑,唯有念住撞下运气,睇下酒店是否可以俾我地提早check in无咯!E~点不知道柜台小姐竟然意外地讲话可以兼马上俾房间我地放行李,真系要俾10个like她,而且酒店几干净,唯一一样美中不足嘅系房间隔音好差,楼上行路楼下扇门都听到。

之后,当然系向壁画街出发咯!行下行下,雨姐姐又玩野!唉~最后因为雨势太大,没办法下,我地只能够影几张相就必须走人,扫兴啊!

















No comments: