净选盟大集会Bersih 4.0

34小时嘅净选盟大集合,我地要。。。改朝换代,告别腐败。。
为什么??? 
为一己私欲?No
为凑热闹?No
为威风?No
为我地嘅国家,为我地嘅下一代,为我地嘅未来,其实,我地只需要多一点力量。。。

点解来自世界各地嘅人都如此决心非出席不可?
大家尝试念一念,自从我国首相上位至今,经济越来越恶劣,马币越来越贬值,另人民生活在水深火热之中,作为一个国家嘅领导者难道不需要负上一点责任?
所以,8月29日至30日,连续34小时嘅Bersih 4.0净选盟大集合绝对系一个膛鸡还神嘅黄道吉日~~~

We are the children of Malaysia!!! 

****29/08*****













*****30/08*****



No comments: