Supremacy Experience Summit 7 @ Bangkok Day 2

第二日嘅行程属于鸭子团,唔知道9月是否系雨季嘅关系或者自己带赛,竟然落雨,下午一轮,夜晚一轮,闲左,而且曼谷嘅天气好闷热,一行出去酒店,短短几分钟,就已经大汗淋漓,有一种粘粘嘅感觉,超级难受!

。◕‿◕。 Centara Watergate Pavillion Hotel 。◕‿◕。
餐厅可以一边睇靓景一边吃早餐,唔错一下








。◕‿◕。 Erawan Elephant Museum 。◕‿◕。
前一日泰国导游就已经提醒我地来呢一个地方,男男女女嘅服饰唔能够太性感,而且裤或裙必须过膝头哥,当我地一踏入三头神象博物馆,落雨,我立刻傻左,甘大整蛊啊!不过,由于它有足足15-20楼甘高,所以足够俾我地响入边hea一段时间,而且左右两边有一道旋转楼梯上落,至顶楼你都唔好讲话唔费力气啊









。◕‿◕。 Lunch 。◕‿◕。











。◕‿◕。 Muang Boran Ancient City 。◕‿◕。
全世界最大嘅户外博物馆,因为真系超级大,所以我地系坐车仔睇走马灯,估计如果用11号巴士,我对猪脚可能要行三日三夜先之可以行晒,到时候就真系可以切落来,煮猪脚醋























。◕‿◕。 Get Together Dinner @ Cloud 47 。◕‿◕。
所有SES7曼谷旅游奖嘅人一起参加嘅party,主题系冲上云霄,唔知道会唔会见到captain cool勒!哈哈哈~发梦都冇甘早
















。◕‿◕。 胃吃猪扫街中 。◕‿◕。




。◕‿◕。 正在享受美妙的按摩时光,请免打搅 Z Z Z 。◕‿◕。

。◕‿◕。 Day 2 - 战利品 。◕‿◕。

No comments: