Supremacy Experience Summit 7 @ Bangkok Day 3

唯一一日系唔需要走行程,可以随心所欲四周围饮饮吃吃兼扫货,但系,时间真系好有限,总觉得意犹未尽,人家嘅泰式东阴功龙虾面,椰子冰淇淋,猪脚饭都一一错过,啊~~~我唔宅啦!!!当时候,我默默地同自己发誓,我一定一定一定要旧地重游,再尽情扫街,呵呵呵~~~

。◕‿◕。 Centara Watergate Pavillion Hotel 。◕‿◕。
叹一份美味早餐,再开始我地今日嘅旅程



。◕‿◕。 出发,沿路上的风光明媚 。◕‿◕。

。◕‿◕。 Wat Arun 黎明寺 。◕‿◕。
一到达黎明寺入口,睇到路边摊买榴莲,哗捞野~粒榴莲好像两个人头甘大,吓死宝宝了











。◕‿◕。 The Platinum Fashion Mall 。◕‿◕。
泰版五分埔,扫货前,M记嘅猪肉汉堡包+Demi Concept嘅芒果冰淇淋,点能够错过勒!当然系先喂饱自己嘅猪仔肚后才能够有力气执行任务啊嘛





。◕‿◕。 Chocolate Ville 。◕‿◕。
唉~呢一个地方真系多灾多难,我地一出发就遇到交通阻塞,一塞就两个小时,念住终于到达目的地,可以吃一个丰富嘅晚餐,叹一叹,点知道,它竟然又落雨,救命,老天爷你真系大整蛊,甘靓嘅地方白白糟蹋左









































。◕‿◕。 Red Sky Bar 。◕‿◕。
睇情况,老天爷系打算考验我地,点解,点解,点解禽日同今日都系我地一去靓景嘅地方,它就偏偏落雨,无奈












。◕‿◕。 Day 3 - 战利品 。◕‿◕。

No comments: