泰国hea一下~曼谷 Day 3

悠闲地度过左两日嘅华欣游,返曼谷开始人多车多嘅节奏,甘岩得甘Q民宿老板娘返曼谷屋企,所以顺便载我地一程,只需要收取mini van嘅价钱,不过我地必须迁就她,泰国时间半夜四点钟出发,好处系避开曼谷嘅塞车,兼且我地有更充足嘅时间,可以四围行行站站吃下几味。
P.S.出发嘅时候,我地真系对老板娘冒起一股又一股嘅敬佩,一个六七十岁嘅老婆婆,揸时速120嘅大型四门农夫车,而且她仲讲话因为载住我地,所以比平时放慢左速度,我地两条水当场吓傻左 (⊙ˍ⊙)





***Lemontea Hotel***
大概早上九点钟左右到达酒店,由于提早左,所以唯有将行李寄放响前厅储藏室,记得当时候因为唔知道酒店嘅位置,我地两条水兜兜转转左一段时间,有少少筋疲力尽,服务员不单准备柠檬水俾我地解渴,而且仲介绍附近吃好料嘅地方俾我地,超级细心





***Pe Aor Tom Yum Kung Noodle 龙虾五宝面***
周一休息,周二至周日10:00-21:00
Soi 5, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei, Krung Thep Maha Nakhon 10110
662-612-9013
呢一个绝对系曼谷必吃,建议二人吃一碗999 Baht嘅五宝面,毕竟泰国系一个美食天堂,唔使惊品尝唔到好料,所以五分饱就已经可以啦!顺便提一提何为五宝面,它里面嘅材料,犀利咯!分别系龙虾,青口,三文鱼,酿蟹,酿苏东,五种海鲜加上蛋同面 ( ̄﹁ ̄) 流口水ing



饮饱吃醉马上进入我地嘅曼谷day trip自由行,首先。。。哈,献出我地嘅第一次,体验它地嘅motorbike taxi 40 Baht去siam paragon,之后就全程嘅十一号巴士
Siam Paragon - 四面佛 - Big C - Lemontea Hotel - Watergate Pavillion - Talad Neon Downtown Night Market

***四面佛***
由于位置响曼谷市中心,所以时不时发生类似爆炸事件,虽然系非法分子嘅犯案黑点,但系依然香火鼎盛,期间我地仲遇到同样来自大马嘅游客,马上泛起一股同乡情意结,哈


***Talad Neon Downtown Night Market***
门口有一个小型动物园,由于其中有我极度恐惧嘅冷血动物~蛇,所以根本冇勇气靠近,全程漠视它嘅存在,就直接行其他摊位,虽然夜市地方唔大,但系各式各样嘅衫裤鞋袜,手工艺品,吃嘅饮嘅,应有尽有,最后我地响夜市旁边揾左一档吃泰国餐嘅摊位,记得当时候因为语言不通嘅关系,鸡同鸭讲左一轮,最后摊主用手机显示图片,我地就全程“看图说故事”,先之解决左我地嘅晚餐








登登登登~~~香蕉煎饼~~~粉墨登场 Ψ( ̄∀ ̄)Ψ
哈~返酒店路途上,终于俾我遇到期待已久嘅香蕉煎饼,类似我地大马嘅roti canai响平底锅上翻来翻去,最后加上蛋,香蕉,牛奶,朱古力,味道又香又脆,大家有机会去泰国一定要尝试一下,而且记得记得记得趁热吃,因为岩岩完成嘅煎饼系最热辣辣同脆口架 ( ̄﹁ ̄) 继续流口水ing,哗咔咔咔


No comments: