泰国hea一下~华欣 Day 1

由于我地两条水嘅结婚周年响学校假期期间,所以就算系AirAsia廉价机票,价钱依然稍微高少少,一人差唔多五至六百块左右,而我地呢一次嘅主要目的地系华欣,经过我一轮搜索后,决定使用最经济嘅途径出发,但系,我千算万算,算漏左曼谷嘅天气与交通状况,导致我地同曼谷嘅交通纠缠左足足一日嘅时间,不过,我地反而觉得系旅行嘅另一种体验~~~



  • 泰国时间9时30分左右到达廊曼机场,我地发生第一个意料之外,由于一到达机场就落大雨,导致工作人员冇办法上落行李,而我地就无端端浪费左一个小时嘅时间响等行李上


  •  机场Gate 6出口,门口有一个AOT巴士站,话说之前巴士可以直接到达A2 - Victory Monument,搭Mini Van嘅地方,但系A2早已经冇巴士行呢一条路线,所以我地唯有搭A1嘅巴士去BTS - Mo Chit,巴士30Baht



  • BTS - Mo Chit至Victory Monument,BTS 31Baht

  • 本以为到达Victory Monument就可以搭Mini Van去华欣,点知道原来呢一度嘅Mini Van站早已经搬迁至另一个地方,吓~~~我地两条水当时候傻左,最后经过响information得到嘅资料,我地必须搭的士去Sai Tai Pinklao Mini Van Station,经过一轮天气与交通嘅折磨下,我地最后先之搭的士200Baht / 二人加Mini Van 180Baht顺利地响泰国时间6时左右到达华欣
***Jetty Huahin Hostel***
一对母子经营嘅民宿,有一种家嘅感觉,房间对海滩,可以睇到日出日落,顶楼仲有一个半露天嘅露台可以俾旅客响个度hea,而且民宿去夜市只需要行路5分钟左右,美中不足嘅系冇电梯同房间隔音差,不过,对我地并冇影响,其中有一段小插曲系由于我订房嘅时候,有注明我同大少系度蜜月,它地仲细心地帮我地布置房间,当打开房间嘅一刹那,感觉好幸福,当日嘅周居劳顿马上一扫而空















***华欣夜市***
整整一条街嘅美食,对于我呢一个吃货,简直系一种折磨,我一个人一个胃,点能够将全部美食尽收肚内,不过,首要当然系响龙虾出发咯!1300Baht一只龙虾,唔知道是否系工价,但系对于我地系可以接受嘅范围,因为我地两条水单单叫一碟蚝煎同一只龙虾就已经觉得爆肚,一开始打算扫街嘅念头,已经有心无力













No comments: