去到尽~韩国首尔 Day 8

弘益大学 ❀ 宫崎骏精品专卖店
今晚韩国时间11:25飞机,由于我地嘅住宿系Airbnb民宿,并无服务柜台, 所以。。。我地非常头痛嘅行李要如何处置呢???“行李保管”价钱大概马币28蚊左右一个,平均一个人二至三个行李,单单行李保管五人已经300蚊,哗捞耶,非常唔符合经济效益,最后。。。我两位朋友仔因为早上好心帮助左一位婆婆搬某重物,所以打算拜托他借一借他嘅门口俾我地寄放行李,而婆婆又非常爽快地答应左,哈~真系好心有好报,俾我两位朋友仔100个like,立刻解决左我地无处容身嘅行李问题,又可以继续去行街街,超级开心

弘益大学 Hongik University
交通:搭乘地铁2号线,弘大入口站9号出口,左转直走
开放时间: 全天开放
门票信息:免费开放
P.S.与梨花女子大学相同类型,所有售卖嘅衫裤鞋袜价钱都大同小异,但系可能前者商铺主要靠近梨花女子大学嘅关系,所以售卖嘅物品都偏向女性,相反弘益大学大部分包包比较多



午餐





宫崎骏精品专卖店
P.S.弘益大学附近一间宫崎骏精品专卖店,我同一位现在响大马劳心劳力帮我跟单嘅同事兼朋友仔都非常喜爱嘅龙猫Totoro,所以我购买嘅龙猫毛巾仔同文件夹自自然然都预埋他一份,我可爱的贝贝,想你唷ღゝ◡╹)ノ♡






仁川国际机场 - 吉隆坡国际机场














18/04/2018 战利品

‧★,:*:‧\( ̄▽ ̄)/‧:*‧°★*用力灑花恭喜,去到尽~韩国济州+首尔终于更新至最后一篇,多谢韩国期间多位朋友仔嘅照顾与“另类”的关怀,不停地提醒我“你唔好病啊你,无人照顾你架”,希望本人无造成大家嘅不便,就算。。。有,我都打算继续我行我素,不加以理会Ψ( ̄∀ ̄)Ψ,哗咔咔咔~~~

No comments: