五号咖啡。松饼屋

对于一个热爱四围找寻美食,而且对甜品,尤其是威化饼到达无法抗拒地步嘅食货,呢一间松饼屋我点可以错过勒!位于半山芭,我最熟悉不过嘅地方,点解???因为本小姐中学期间曾经响五号咖啡楼上做暑期工,我阿姨N年前嘅制衣厂,由早至晚好像劳工一样做做做,哈~如此心酸往事,简直难以忘记,话题好像越扯越远,返来返来返来,讲一讲它地嘅卖点

食物~选择性不多,全部买卖威华饼为主,特别之处系原来威化饼除左加上雪糕之外,可以有其他更加不一样嘅配搭,不一样嘅味道 ★★★★☆

服务~由于当时候遇到三日连续假期,所以就算三点三已经过去,依然满座,但系服务员好细心地帮我地安排左沙发位置,虽然沙发与餐枱差不多高低,坐起来并唔舒服,但系最后服务员一见到有空位,马上安排我地转位,俾他10个like ★★★★☆

环境~内部环境虽然装修好舒服,但系地方唔大,而且有少少吵 ★★★☆☆



Cappuccino @ RM 11.00

Milkshake @ RM 15.00

Sweet Cinnamon @ RM 10.00
大少嘅威化饼撒上一层肉桂粉加上草莓,酸酸地嘅感觉,由于本人并唔喜欢草莓,所以。。。嗯~唔可以好主观地讲话好吃唔好吃

Murakami @ RM 15.00
 我嘅威化饼,我真系超级无敌喜欢呢一个味道,因为威化饼上面有铺上一大堆我至爱嘅柴鱼,再淋上日式酱,咸咸地,好像吃章鱼丸一样,正啊

五号咖啡。松饼屋
Jalan Brunei Utara, No 5,
Lengkungan Brunei, Pudu,
55100 Kuala Lumpur
电话:018-215 9935
营业时间:12:00pm-10:00pm

No comments: