Supremacy Experience Summit 10 @ Phuket Day 3

时光飞逝,今日已经系我第三日嘅普吉岛游记,听日就必须收拾行李同心情返屋企继续“挨驴仔”,正所谓“打拼就是为了下一个旅行”,继续期待我的下一个旅行,下下一个,下下下一个,哈哈哈~但系。。。目前最令人头疼系听日即将迎接我地嘅大马烟霾,唉~真扫兴!!!

酒店自由餐
P.S.每一日早上最最最令人期待嘅当然系它地嘅早餐,吃饱饱先之有力气继续冲刺


Free & Easy
Hard Rock Cafe
P.S.原本大少打算扫几件Polo Tee,点不知道变成背心夹克,仲买一件要俾两件钱,哈~你脑婆我唔客气咯!Call Us“硬石夫妇”


嘟嘟车体验录
P.S.由于有几位小朋友仔仲没体验过嘟嘟车,所以带他地去经历一下卤

Banzaan Fresh Market
P.S.现买现煮,超级新鲜,呢一个地方吃海鲜真系平靓正,8个人~4只龙虾,两碟苏东,两碟啦啦,两碟竹摊,1个人大概30块马币左右,爽啊~啊~啊~实在短裤穿太高啊















Get Together Dinner
P.S.今晚系SES10全部团友聚一起吃晚餐嘅晚上,酒水无限量供应,请尽情畅饮,虽然有几位朋友仔散场前已经饮至卡片,但系非常多谢你地带俾我地好多欢乐,哈哈哈~一个又难忘又搞笑嘅夜晚


















**********END**********

No comments: