我嘅2009年生日

礼拜生日都已经好几日,依家先有时间UPLOND滴相上来,真系有滴无好意思!对于我来讲都算系一个几特别嘅生日,事关今年系我嫁左人之后第一个同老公过嘅生日!
呢一张系我同我老公今年六月三号注册影嘅相!(张相被我手多多做左少少手脚)
拜四个日我班同事就已经请我去‘不见不散’吃野(虽然上一年都系响个度吃,不过都要多谢他地),隔日我个同事AH MAY仲特登买左只CAKE来帮我庆祝,真系真系好唔话得!(事关当日又肚饿又赶住返屋企所以无影到相比大家睇,大家就意思意思将就下啦!之余生日当日就理所当然系同我个大少庆祝啦!我地成八点钟左右先之出门口去THE CURVE睇睇有咩吃(我地都系第一次去个度,KL人居然无去过,笑死人啦!)行左好耐最后先决定去FRIDAY度吃,睇它嘅样好像好好吃,点知道滴野麻麻地!

事关好肚饿,所以笑得有少少牵强
睇我个大少嘅样就知道呢一碗蘑菇汤好唔好吃啦
我同我个大少
呢两杯係士多啤梨汁同黄梨汁,味道都算唔错!
呢一碟係我叫嘅咯咯鸡扒,几精致不过滴味道就真系麻麻地!

呢一只係我嘅猪友丽君夜麻麻十二点钟特登囖来我屋企比我嘅生日CAKE

响我生日个几日好多谢我班猪友(丽君,GOEY,JUSTINE。。。)同我嘅乾妹(KIT YANN)SEND SMS来祝我生日快乐 ,仲有我班响FACEBOOK度识嘅朋友!

No comments: