‘我身体比你好,你死得比我早’

短短七个月时间我身边已经有三个好亲嘅人离开,我嬤,我舅公同我姑婆,四月二十七日早上八时三十分,我永远都唔会忘记呢个日子同呢个时间,呢件事对于我来讲係我一生难忘又不能够接受嘅!一个一手一脚照顾我长大嘅人-我嬤宣布不治,当我听到我妈打电话给我,同我讲呢个消息嘅时候,我几乎可以用不知所措来形容,从上年我地知道我嬤有病开始,由我地抱住期望到失望,我地一家人就开始希望她走嘅时候可以走得舒服滴,唔好有任何痛苦同牵挂!当时候我会念如果到我地老嘅时候身边个伴先我地而去,咁最后留低嘅人咪好惨,又要自己好好生活下去又要忍受你嘅伴离你而去,真係真係好惨喔!而我姑婆嘅离开就係一个人版,事关当时候我姑婆係冲冲下凉无段段就咁死咗,而我姑婆嘅伴同她屋企人可想已知就不能够接受呢个事实,最后她嘅伴仲因为受唔住打击而走去自杀,当时候好彩有人响屋企,如果无係真係唔敢念会点!其实他嘅心情有几多人可以理解,其实走嘅人并唔系最痛苦,无走嘅先係最惨嘅!所以‘家好月圆’嘅名句真係真係好有道理,咪就係‘我身体比你好,你死得比我早’咯,但係试问世事又点可能咁如意叻!

No comments: