香港四日三夜自由行之后记二

摄影师:MANDY


因为MANDY系GOEY啊呀婶仔嘅关系,所以如果要拿相就要经过一程又一程嘅COPY & PASTE先能够来到我手上,就甘样等下~等下~等下就系一个月后嘅事囖!久候啦~依家就废话少讲,我地去相先。。。
-------------------------DAY 1-------------------------

飞机上嘅云海

香港嘅铁鸟
史努比:同志们,如果要去洗手间请跟我来


我嘅私家车,哗哈哈哈
香港嘅巴沙

靓靓夜景嘅天星码头

李小龙先生
系唔系好有圣诞节气氛勒


-------------------------DAY 2-------------------------


陈氏两拍拖
陈氏两拍拖加TWIN屎
太平山顶


-------------------------DAY 3-------------------------

海洋公园
你地咪吵住我地瞓觉喔
海洋公园入边嘅鲤鱼塘


-------------------------DAY 4-------------------------

返归前我呢一个陈小姐同另一个陈小姐影返一张合照先

1 comment:

Puddycat mummy said...

好可爱的史努比
阿猫最喜欢了
海洋公园也好棒
从高望去很美的啦!