1月1日新年婚宴

呢一个1月1日嘅新年婚宴都可以用四个字来形容囖!“不知所谓”

一个无敬酒嘅婚宴内边有一个无同我地饮酒嘅新郎哥加一个完全无来同我地打招呼嘅新娘子,连我地一大班人吃完野都无话同我地掂一下嘅手仔多谢我地嘅光临啊!莫非呢一位新郎哥连少少嘅人情世故都唔懂得,竟然你系甘唔想应酬人又何必摆酒,旅行结婚咪算囖!

我地一大班中学同学一共三围台由婚宴没开始到结束,叫个一位烂巴闭嘅新郎哥同我地饮酒就好像大佬腌契弟甘,他老人家到最后先之应酬我地个一杯半杯,他仲要系觉得好像好俾足晒面我地甘,好心~我倒都倒左囖!

讲到同我地影相,他仲唔话得,等到全部人走晒,他先勉为其难来同我地影个几张相,你以为你系大明星啊!我!@#¥%,你自己影埋我个份囖!

头一次睇到人地摆酒,竟然出滴甘嘅野俾我地吃,真系真系多谢晒你呢一餐囖

KETSON嘅仔仔都唔HAPPY大喊走人啊

我地有我地HAPPY之女子组加“爸爸妈妈”
我地有我地HAPPY之女子组

哗~大少好醉喔

大少你咩事喔

大少:主啊,请你赐我一餐比较像样滴嘅晚餐啦

我地有我地HAPPY之男子组
哗~甘差嘅晚餐都可以吃到甘嘅肚出来,犀利

全部人走晒先过来同我地饮个半杯红酒,仲要系三围台饮半杯,你都咪话他唔俾面囖

3 comments:

s@LLy GoH said...

哇。。。 好彩我没有去咯。。。

pauline_5092 said...

系~真系俾钱买难受啊!

s@LLy GoH said...

啊哟。。。 都过了啦。。。
所以~算了吧~~~