猪女出阁日

猪女出阁喇!!!
猪女出阁前一晚,我地可爱姐妹们为我地亲爱兄弟们,准备了一连串残酷嘅过关仪式,兄弟们,请接招~

出阁日
时间:2011年09月23日(早晨十点至早晨十一点半)
地点:PANDAN PERDANA - TAMAN SRI BAHTERA


猪仔猪女床头相

2011年最特别嘅猪栏房,但系点解猪栏房内边无猪嘅

麦兜兜花车,果然蜡蜡拎

THE LORD OF THE RING有魔戒,我地有猪戒

猪家有囍事

甜甜猪

兄弟们好像杀气腾腾咁喔

哗咔咔咔咔咔~猪仔嘅样好鬼死搞笑囖

猪仔:同你拉拉手,唔知系唔系可以唔收红包勒
开门人:你就想,慢慢等

今日兄弟们嘅早餐果然好丰富啊

兄弟们,唔好多多废话,打返个车轮战先讲

早餐,特别鸣谢:
MR KENTSON CHEAH KAM SOON
海龟先生

哗~你地睇,你地睇,我地嘅谢先生嘅样陶醉到。。。

2011年最佳服装设计

哗~几靓仔啊

猪仔有蛋糕,捉CAKE

猪仔见猪女,影返一张相留念

猪女:以后出粮俾晒D钱我
猪仔:A~等我念念先

猪女:达成共识,以后全部钱归我,野

猪仔猪女交拜天地

猪仔:野~成功过关

猪女契爷契妈饮杯唔够侯,要饮碗

要红包就拉拉声埋来攞,手快有手慢无啊

红包~红包

猪仔锡猪女,猪女爸锡猪女妈

女家全家福

出阁囖

猪仔猪女准备返男家囖

猪女:哪~红包俾你,以后要乖

1983年猪币,好值得纪念

猪女:大少话要淋你柳腰叶,等你唔会变妖叶,仲唔拉拉声攞柳腰叶来,哗哈哈哈哈哈

男家全家福

兄弟姐妹们,搞笑版

猪女:你小心唔好跌亲我啊

儿童不宜,18岁请回避

猪女:小心D,唔好整到我啊
猪仔:定D来,我办事,你放心

锡锡

猪仔:呼~睇你走得去边 猪女:唔好啊

等我地瞓一瞓,等你地生仔又生女

哗~有野睇
猪仔:想睇野,NO NO NO

No comments: