善恶


今日响某地方偶然听到某人讲左D类似咁嘅说话,
(做善事有分俾人知同唔俾人知,
唔俾人知嘅善事比较大福报)
哈~老老实实,
当我听到D类似咁嘅说话,
我心内头真系真系觉得好可笑,
几时候做善事都要分得咁清清楚楚,
明明白白?
至我懂事开始,
我就觉得人只要系发至内心咁去帮人,
唔好话咩功德无量,
起码自己活得对得住别人对得住自己,
就已经问“心”无愧,
何必咁介怀系俾人知定系唔俾人知勒!

当你讲咁嘅说话时,
你是否念过:
其实你已经好自私咁念住,
做善事可以令自己得到福报


以上言语并无任何指桑骂槐嘅意思,只系我本人一D发自内心嘅说话,请唔好对号入座!!!

No comments: