巴厘岛之梦幻四

KUTA住左个夜晚,又系时候要搬兜出发去另一个地方~LOVINA睇海豚卢!不过。。。系听日早上六点钟,而唔系今日啦!而今日嘅第一站就系一赏KOPI LUWAK嘅老妈子麝香猫嘅庐山真面目,感觉上。。。它,好肥咯!哈哈哈哈哈~

***COFFEE FARM*** 
好肥嘅麝香猫
咖啡嘅制作过程逐步睇

呢一个雕刻品系用咖啡树雕出来架,犀利啊

呢几并唔系一般嘅画,哈~其实它地系用咖啡粉画出来架!劲啊

免费试饮时间,闻起来超香啊,可惜啊可惜~可惜自己对咖啡因敏感,如果唔系就可以一赏它嘅香

大少嘅之爱,当然要买返几包返家乡品赏品赏咯

***TEGALLALANG RICE TERRACE***
巴厘岛另一个必去嘅景点~梯田

梯田,大少与我

一层又一层绿油油嘅梯田,超靓啊

哈~呢一件衫真系唔讲唔得,事关系我买它嘅时候,由一开始嘅RP70,000 - RP100,000 - RP150,000 - RP200,000 - RP250,000,我直头傻左,有无搞错啊!同一衫,竟然由第一间店嘅RP70,000到最后一间店嘅RP250,00啊!不过。。。你地古都古唔到嘅就系,最后我杀价杀到RP35,000啊

***LUNCH AT KINTAMANI***
我地宜家就系对住嘅火山口吃午餐,天气凉凉地,超爽啊

唔知会唔会突然间火山爆发,炸小猪女勒!哗咔咔咔

火山口午餐

哈~呢一张相我地两个头顶冒烟啊

哈~同一个地方就系忍唔住系甘影系甘影

其实我超中意他地嘅雕刻门,感觉上好像神秘力量分开左门,就。。。一种感觉

***LOVINA***
LOVINA嘅旅馆,几干净,最重要系我地去嘅时候甘岩系淡季,所以可以俾我地自由地选择住边一间房,而我简个一间房就响海滩前面,哗~你地念下,瞓觉嘅时候,听住海浪声,你地都唔好唔话正正正啊

留意留意~留意一下我脚下沙滩嘅沙系黑色架!当时候我地有问过当地嘅居民,点解嘅,系。。。无答案!之后,我上“谷谷”SEARCH左一轮先知道,原来由于海边嘅火山岩长期受海水冲啊冲,就形成今时今独特黑沙滩~LOVINA喇

日落四部曲

黑沙滩上的小猪女

小猪女,黑沙滩,留脚印

旅馆老板嘅仔仔,超可爱

坐响沙滩前听住海浪声,真系好想“觉觉猪”啊

简简单单嘅晚餐,不过几好吃,吃饱早D“觉觉猪”,准备听日一早出海睇海豚卢

No comments: