欧游比利时Day 3

背嘅包,托嘅箱,鸭子团今日又要搬兜卢! 

  • 乘搭高速火车(欧洲之星)横跨英吉利海峡到达布鲁塞尔
  • 游览布鲁塞尔,比利时最大嘅城市同欧洲联盟嘅行政中心。途中,可响未来原子塔拍照留念,奇异嘅世界博览会,象征住欧洲首都所建立嘅纪念碑。参观著名嘅比利时自制巧克力及欣赏面露撒尿小童,布鲁塞尔嘅官方象征。 

由英国出发至比利时大概要三四个小时嘅火车车程

欧洲嘅特色之一就系单车多,四周围都可以见到呢一种自动出租单车嘅地方,而且听导游讲话第一个小时系免费嘅,所以如果响限时内回,之后他地再租另一架,甘就可以坐成日嘅免钱单车喇

比利时嘅沿途风光

国王之家

到达布鲁塞尔大广场当然系影返一张相留念留念喇

美食当前,废话少讲,我开餐卢

餐厅地标正正响布鲁塞尔大广场,窗口位仲可以睇到出面嘅风景

AAA~两位细佬,请问你地成年没啊!!!学人家饮酒,坏坏喔

妈妈至爱嘅啤酒,囡囡至爱嘅贻贝

回眸一笑,哈哈哈(~ ̄▽ ̄~)

小猪女与YY家族

点解尿尿小童俾人锁住嘅,惨惨卢

单车红绿灯,但系我觉得一d用都无咯!因为大部分单车都无煞车器嘅,所以车到无赔架

千里迢迢来到呢度先发觉原来尿尿小童真系细,好像沿途上嘅摆设品都比他大

尿尿小童,听闻他会依照唔同嘅节日换衫换裤,衫裤多达几百套

华夫饼上撒上草莓或香蕉加雪糕加巧克力,哗~念到都流口水啊

吃人家华夫饼,仲摸人家小鸟,好衰架

巧克力老外老板讲得一口流利中文,如果唔系点赚d中国游客嘅钱啊

原子球塔

二十九位鸭子团团友

呢一间餐馆另我印象好深刻,哈~事关系当时候要来呢度吃野,大概要差唔多三四个小时嘅车程加十五分钟左右嘅路程,但系我已经好紧张,唔系紧张吃,系紧张尿尿,所以我用左五分钟嘅路程跑住去,哈~由此以来最快嘅一次,可以去参加比赛左

欧洲团嘅房客兼搞怪小表妹

痴痴呆呆坐埋一台

好可惜我去四个国家都一样无落雪,唯有自己营造下呢一种感觉咯

搞怪女房客,哈~搞笑

酒店电视机画面上有标明欢迎我同房客Ying嘅名,有宾至如归嘅感觉

妈妈又带鱼生又带筷子甘,唔怪之得她嘅行李甘鬼死重喇

来比利时买著名巧克力做手信系最适合不过

No comments: