欧游巴黎Day 7

巴黎Day 6行程表to be continue。。。不知不觉欧游已经Day 7,但系,我好想好想同老公讲话:“老公,我地。。。可以移民吗???”哈~开始嫌弃大马热辣辣嘅天气,空气污染指数极度高嘅城市,不过,依然好挂住屋企嘅老公同床,所以,听日我要返屋企卢!!!

 凉凉嘅风迎面吹来,超级正

 不同角度嘅巴黎铁塔有不同意境

 船行下行下,岩岩俾我影到铁塔

 肥爸爸嘅小老板,哈~同我地一样肥嘟嘟

 系唔系好疑惑d五颜六色嘅野系咩东东来勒???答案系~蹬蹬蹬蹬~厕所纸,其实欧洲同大马厕所最大嘅分别系有收费同无收费,欧洲厕所每一次O嘘嘘都要俾欧币0.50,就RM 2.30左右,瘌痢勒!但系,呢一间巴闭咯!竟然要欧币1.50,就RM 6.90左右,而且出边仲好像super market甘卖唔同颜色唔同图案嘅厕所纸,果然好商业

 坐立响商场内边嘅倒吊金字塔

 卢浮宫

 因为附近无地方停巴士,所以只能够匆匆忙忙影一张肥肥全家福,走人

 锁桥,巴黎所有嘅锁桥都已经俾锁上不同大大细细嘅锁,见证住一对又一对嘅爱情

 哈~我都锁一锁,睇“你”走去边

 睇睇我身后嘅锁,夸张到。。。几乎可以锁嘅地方都锁晒,犀利

 巴黎嘅最后晚餐,say bye bye lol

 我嘅靓靓小妹妹,等你毕业返来喔

 俾虾子饼嘅手信

 H & M,平靓正

大少有,我点能够无勒

No comments: