欧游荷兰Day 5

荷兰Day 4行程表to be continue。。。禽日咪完成嘅,今日必须赶晒,鸭子团团友又要开始赶路卢~~~

安特卫普市区游:游览市政厅,中央火车站,格罗特市场,圣母大教堂,鲁本故居,布拉剧院,布拉博喷泉。

早晨嘅荷兰落住微微细雨,另它增添左另一番凄美感

系直系横,傻傻分唔清楚

可否带一对荷兰鞋返家乡留念留念勒

人仔细细,对鞋大大

老外讲解做荷兰鞋嘅制作过程,睇像简单做却困难啊

穿荷兰传统服饰嘅小女孩,如果呢度有衫俾我地试穿,应该几好玩

手信店内高挂住一对又一对嘅荷兰鞋同一只又一只嘅风车

大大对嘅荷兰鞋,突然间。。。我变得好渺小,哈

可爱又搞怪嘅肥爸爸

只系一日嘅荷兰游,真系有少少觉得意犹未尽啊!如果可以响3月至5月间来荷兰,仲可以睇到一片嘅郁金香花海,应该好鬼正

肥爸爸好贪玩,一见鞋就坐入去玩

我与两位搞怪小房客,成个行程只系听到我地三个八婆仔嘅笑声,其他团友应该俾我地吵死左,哈哈哈

几只蒸生瓜一咪系甘吃人家嘅芝士,肥死你地啊

河边有只羊,啦啦啦

肥妈妈与肥鸭鸭

荷兰风车村

鸭子团嘅小小小团友

肥肥家族嘅肥爸爸,肥妈妈同肥囡囡

风车嘅内部结构,据导游所讲话荷兰系“低地同风车之国”,因为荷兰好多好多土地都俾海面低,所以荷兰时不时都面对海潮嘅侵略,所以先之创造左抽水风车

哈~只马撞左入去楼梯上

E~点解只马头响呢度嘅,玩灵异事件啊!好惊啊

小姐~你做咩攞我只手啊!呜呜呜~还返只手俾我啊

好像钟楼怪侠内边嘅画面,唔同嘅系变左3D版同唔见左嘅怪侠

荷兰纪念币

一个钥匙圈就已经要三蚊欧元,贵到顶唔顺啊

No comments: