7月巨蟹宝宝

老娘系7月巨蟹宝宝,所以呢一个月份系我の生日,感恩身边亲朋好友嘅祝福,猪~~~大家身体健康,开开心心
  • Emma贝贝~每一年永远第一个送上祝福同红鸡蛋嘅同事兼老友
  • PeiYuan姐姐~烧包超级无敌好好吃
  • Manda妹妹~Delivery至我嘅工作台嘅【黑鲸】特备

  • 我家肥仔脑公~RMCO期间,唯有低调地揾一间餐馆吃饱饱就算,西式晚餐Ben's+餐后甜品Nadeje+隔日咖啡馆Bookmark做一个结尾,简简单单地又一年












  • 玲玲表姨~感恩你时时刻刻有好料都依然记挂住带一份俾我同我家大少,我地身上嘅肥猪肉你功不可没

  • 我家肥阿娘~我の农历生日永永远远预留俾你同阿爹,爱你地深深唷~~~一辈子坚信住我家阿娘嘅厨艺一定系至好吃嘅
  • 我家靓契妈~多谢你嘅大大份红包

  • Dionis嘅朋友仔~虽然生日Pass左N日,但系真心地多谢你地嘅生日蛋糕+FOC一个洗脸配套俾我,感恩感恩

P.S.特别多谢我N年老友兼死党~丽君小姐姐,你嘅祝福同欢乐打边炉自助餐我收到啦~~~

No comments: