扑克王


礼拜六嘅上昼我同大少两个人走左去MID VALLEY个度换香港钱加睇戏,其实我地嘅主要目的系要去个度换香港钱,事关我嘅父王话个度换钱好高好高喔!于是我地就二话不说就飞去个度换到换唔切喇!最后系两个人RM 4005换HK 9000,唉~一大叠RM 50纸先换到9张HK 1000纸,惨啊!点解香港要出甘大张银纸,搞到我地好像换左好少钱甘啊!(嘻嘻嘻~本人有少少心理作用)

话返转头本来我地系念住特灯去MID VALLEY换香港钱,但系念念下好像有少少无聊,最后咪决定不如顺便睇返一场戏,所以大少就响前一晚上网买飞睇‘扑克王’,我之前已经好想好想睇,一来系搞笑戏,二来系呢一套戏内边有好几个演员系我个人几中意架!睇之前好担心呢一套戏唔好睇,因为最近有好几套古天乐嘅戏,我本人都有去戏院捧场,不过就唔系话几好睇,而已仲好像无咩惊喜甘囖!
不过。。。睇完呢一套戏之后嘅感想就系都算唔错,起码系发觉古天乐同刘青云嘅演技又更上一层楼喇!大家不妨去支持支持一下,都可以话几搞笑架!五粒星我个人俾三粒星。。。

No comments: