香港之旅Day 2

二零零九年十一月十七日-香港之旅。。。DAY 2

(金华冰厅)行左差唔多一个钟头左右先之揾到呢一间野响边一度,真系可以话系千辛万苦囖!事关我地来香港之前,大少就已经上网揾晒滴美食资料,而他又听闻呢一间冰厅嘅菠萝油好好吃,所以大少点辛苦都一定要揾到它为止,最后咪苦左我地几个人嘅脚囖!好彩它地滴野又真系几好吃,搞到我地返到来马来都依然好挂住它啊!它地嘅门口位仲贴住好多明星嘅相,就甘样睇你就知道呢一间野真系好唔简单啦!所以啊~如果你地有机会去香港嘅话,就一定要来呢一间冰厅试一试它地嘅蛋挞,菠萝油同猪扒包啦!
岩岩出炉嘅新鲜蛋挞

菠萝油,呢一个真系几唔错架 叉烧包,个人唔系好中意,事关比较油厘左少少囖 YEAH~终于都揾到你啦 陈氏两兄弟,一睇他地嘅笑容就知道系同一间公司出产架快铁上嘅我同大少 叮叮车上嘅大少

(时代广场)真系可以话系同人唔同命,一样系时代广场,点解人地嘅时代广场甘豪华,而我地嘅就。。。唉~因为甘岩得甘Q,我地来嘅时候差唔多接近圣诞节,所以它地嘅门口都已经做左一个几靓嘅圣诞节主题,仲俾我地睇到有圣诞老人,两个天使同三只企鹅响门口俾人影相,(它地系揾真人扮架)但系因为好多人嘅关系,所以我地都逼唔到过去影相,你地就唯有听我讲,唔好意思啊!嘻嘻嘻。。。


时代广场门口


已经做左圣诞节主题嘅时代广场


呢一个巴闭囖!如果唔系它,我地呢几日真系脚断都得囖!
(贴屎:将它贴响脚板底真系会好好多架)
(山顶缆车+杜莎夫人蜡像馆+摩天台 HK190)我地六个人坐缆车上到山顶,头一时间就先入杜莎夫人蜡像馆睇一睇她嘅作品系唔系好像我地想象中甘像喇!因为我地上到山顶嘅时候都已经系八点钟左右,所以一定要快快快,事关它地十点钟就收档囖!之后我地就坐电梯上山顶睇夜景,一到达山顶嘅头一个感觉就系好鬼死冻啊!哗捞野~使唔使甘冻啊!真系真系好鬼死攞命啊!


呢一个唔知系咩野楼啊
(因为行路去太平山搭缆车经过呢度睇到几靓,咪影返一张相留念囖)


DESMOND同GOEY


搞笑~大少你唔系念住义起滴牙就可以做成龙挂


我地开始要上山啦

YEAH~ 同架山顶缆车影返张相先 大少:我系唔系好像李小龙啊 唔像周杰伦嘅周杰伦同大少
黄飞鸿‘师父’你系唐唐一代中师,咪做滴甘嘅野喔
我地都摆返个款先
卫兰与我

哈哈哈,他地两个嘅样好搞笑囖
到依家都唔系好明点解大少无端端攞张银纸出来
大少响度同人地烂熟甘啊
你竟然响我面前做埋滴甘嘅野,系唔系想死啊
我像唔像林志玲啊!哈哈哈
我,大少加黎明

大少:007都要俾我杀死啊
大少:大家好
大少:我系大蛇王
果然系一山还有一山高啊
大少好心你就唔好响呢一度扮有型啦
你的话边一个头大滴吖啦
大少你到底系打波定系打人啊
我都可以打返两手架
呵~呵~呵
呢一张真系好像本人,一样甘肥啊
来一个同台演唱
哗~大哥你咪乱乱来喔
大少你嘅手做咩喔
我地系六人合唱团
大少你做咩攞相机影人裙底喔
大少同我加已故梅艳芳小姐
千桦,俾我抱一抱
哗~我终于上到来啦
打个手势先

嘻嘻嘻,靓景靓人
DESMOND:我地像唔像TITANIC嘅JACK同ROSE啊
大少,JUSTIN,DESMOND
大少同我,DESMOND同GOEY
又攰又冻又饿嘅我已经笑唔出啦
今日嘅收获

2 comments:

Puddycat mummy said...

很美好的行程吧!
你们玩得不亦乐乎的样子
阿猫看到都被感染了
香港现在冷吗?
哇~蛋塔好好吃的样子哦~

pauline_5092 said...

除了比较冷比较累之外,一切都不错一下啦!