香港之旅Day 3

二零零九年十一月十八日。。。DAY3

(海洋公园 HK222)早上求其搵左一间所谓嘅茶餐厅吃完我地嘅早餐之后,我地六个人就出发去我地嘅目的地‘海洋公园’喇!本来我念住想去迪斯尼,但系大少,DESMOND同JUSTIN三个男士就话迪斯尼有咩好玩,而且滴公仔全部都系人扮之类嘅说话,所以经过种种嘅所谓商议之后,咪唯有听他地讲话去海洋公园囖!我个人就觉得有少少大蛇夹死蟹,但系有咩办法,一班人出来玩就一定要互相迁就架啦!不过海洋公园都算唔错,事关内边都有好多我地平时见唔到睇唔到嘅海洋生物,都可以话不枉此行囖!
DESMOND学人地细佬跳弹弓床

海洋公园嘅主题公仔
瞓着觉嘅安安,而佳佳就唔知走左去边一度

安安与我
安安与大少

GOEY,我同MANDY
JUSTIN,DESMOND同大少

我嘅面直头冻到硬左啊
海洋摩天塔上嘅我同大少
大少响度烂有型啊

PACIFIC PIER门口
影返一张合照
你地影往影,咪KACAU我响度晒太阳喔
大少:滴水母系唔系好Q啊

水母与我嘅合照

呢度滴水母系夜光架
呢一张系唔系好像响日本甘啊
唯一嘅一张全体照
(事关香港滴人都几冷漠,我地都唔好意思叫他地影相啊)


我地到达目的地嘅时候,甘岩得甘Q系可以俾我地触摸水母架
(我先先仲以为滴水母粘粘地,点不知原来它地好像石头甘硬啊)

系唔系好像夏威夷叻
好像海草,但系它地系海马嘅一种来架

系唔系好靓叻!滴海洋生物啊

游啊游啊游
个人觉得呢一个模型几靓,咪影返一张相留念囖

幸福摩天轮

大少话要养返一条喔!哈哈哈
唉~只能够讲一句有姿势无实质囖
嘻嘻嘻~本人比较无胆,所以就坐呢一个扮一下样囖

大胆个两个响上边,左边个一个系大少,右边个一个系DESMOND

JUSTIN同MANDY

临返之前,响海洋公园俾钱人画架
(一张HK 130,我个人觉得都几像一下啦)
真系天光玩到天黑囖
真正嘅飞球坐唔到,影返一个假嘅当补偿囖

好靓嘅烧鹅脾啊
叉烧加烧肉,我就比较中意马来嘅烧腊多滴囖
十指纤纤啊
好鬼死认真甘睇张地图,就唔知他老人家系唔系真系明叻

‘红魔鬼’酒吧
(贴屎:如有机会去香港,请千万唔好去呢一间野,真系店如其名,黑店来架)

今日嘅收获
(行左三日,我已经无晒滴精力同人地去SHOPPING左)

No comments: