香港之旅Day 1

二零零九年十一月十六日-香港之旅。。。DAY 1


(机场)由二月份我地上AIR ASIA网站买FREE SEAT之后,差唔多等左九个月左右,等到今时今日先等到我嘅香港之旅,真系可以话等到颈到长埋,不过临去之前真系真系好鬼死兴奋囖!因为我地系坐早上六点几嘅飞机,所以我同大少就响出发前去PAVILION睇返一场2012先返屋企等‘师父’黄飞鸿来载我地,由于时间嘅关系我地六条友都无瞓过觉就甘样坐车铲去机场啦!
香港我来啦

飞机上嘅我同大少

史奴比开心世界(沙田新城广场)一落机我地先买返一张HK150嘅八达通,之后就搭巴士去新城第一市中心嘅史奴比开心世界睇一睇呢一个主题公园,我都系上CARI个度睇,先知道有呢一个地方架!不过感觉上我响它地嘅网站睇到嘅系比较大,点不知去到个度就有少少大失所望囖!

站响史奴比学校门口嘅我地真系好像返学甘
同依度格格不入嘅大少,有少少搞笑囖


呢几个系我嘅同学仔

今日我同大少一起返学

呢一个大骨头凳系我地个私家位来架

影返一张毕业照

来来来,等我帮你拿出去啦

大少:我比史奴比有型好多囖


排排站,吃果果


大少:医生,我都要睇一睇啊

(维多利亚港+星光大道)来到维多利亚港嘅时候,第一个感觉就系好鬼死冻啊响呢一度我地都逗留左好耐嘅时间,为就为左要欣赏一下它地嘅‘幻彩永香江’,因为听闻呢一个系全球最大型嘅灯光汇演,仲要系每一晚嘅八点钟先可以睇诈!点不知原来都唔系想象中甘好睇,可能我地圣诞节去呢一个地方会比较有睇头挂!

我同大少
似乎背后嘅李小龙人像仲好睇过大少喔
维多利亚港夜景

大少学人地扮李小龙已为人妻为人母嘅张柏芝

已经开始有圣诞节气氛嘅维多利亚港

大少:我都整返一个手印先

CAMERA

JUSTIN同MANDY

烂有型嘅大少

冷得我地藤藤震啊

俾风吹到飞头散发嘅大少

发啊



今日嘅收获

No comments: