年三十晚

大少嘅指定动作。。。打机

无无聊聊甘自己同自己影相
2010嘅头一日影返一张合照先,吖~点解大少你目无表情架

9AM - 11AM 半山芭 买颜料帮我嘅头发扮靓靓加买短裤俾我嘅父王等他过一个大“裤”大贵嘅新年!

11AM - 1PM 时代广场
好努力甘揾滴有关指甲画花纹嘅铺头,点不知揾左差唔多两个钟头左右都系得个吉,事关唔系已经收晒工,就系飞天价钱,手手脚脚成三百蚊,真系!@#¥%!

1PM - 3PM LEISURE MALL
揾左两三间,终于俾我揾到呢一间价钱都算合理啦!因为今日系年三十晚夜,所以都已经有心理准备会俾人劏到一颈血嘅囖!

3PM - 11.30PM 大少屋企,自己屋企
返到大少屋企都已经系筋疲力尽,呢一个礼拜差唔多日日都好忙,唔系忙公司滴野,就系忙屋企滴野,我嘅电力都已经用得七七八八囖!

等大少出去交多少野俾人,之后就送我返屋企吃唔系团圆嘅团圆饭,点解甘样讲,事关我嫲过身都咪对年,所以今年我地唔可以派红包俾人,屋企都唔可以太铺张,唉~一念起听日唔可以同我嫲讲‘身体健康’,就觉得好哀伤啊!

不过有一样野我真系唔可以唔提一提,就系我嘅母后竟然可以一个人煮成八样菜,系唔系好犀利叻!我一睇见嘅时候真系吓到傻左,都唔知呢一种系女人嘅本事之处定系我嘅母后系千手观音来架!

以下嘅菜系我母后一个人一手包办架!犀利。。。









11.30PM - 1.30PM PAVILION新年指定动作,睇戏。。。锦衣卫!

1.30PM - 3.30PM OLD TOWN, 阿辉‘初记’茶室
睇完‘锦衣卫’之后,大家都好像意犹未尽甘继续我地嘅下半场,饮茶,先先念住去OLD TOWN,点不知去到友力OLD TOWN嘅时候,真系高朋满座,人山人海啊!所以最后我地就转地头去阿辉嘅‘初记’茶室,饮下饮下甘就话三点半喇!

No comments: