天宫诞

1PM - 4PM LEISURE MALL
同沙梨妹去SAKAE SUSHI 吃寿司,头一次光临呢一间所谓嘅SAKAE SUSHI,并无我想象中甘好吃,此中觉得ICIBAN BOSHI好吃好多好多好多囖!ICIBAN BOSHI~此中你最好啊!
头一眼睇到嘅就系呢一个电脑点菜,觉得真系几有新意架
先先都唔知道呢一个系咩家伙来架~之后。。。沙梨妹同我讲我先知道原来呢一个系俾热茶用嘅热水来架!真系乡下婆出城啊!哗哈哈哈
SAKAE SUSHI嘅杯
炖蛋~讲真个句真系好鬼死普通囖
手卷~送到台上滴紫菜都已经唔脆口左,差
一样系麻麻地嘅寿司
4PM - 7PM 大少屋企
大少,沙梨妹加我三个人一起赌钱,到最后大赢家竟然系大少,有少少后悔叫他赌钱,并唔系因为输钱嘅关系,系因为睇到大少嚣张嘅样,真系好想打蒦金嘅他叹下,哼~

7PM - 10PM 大姨屋企
我大姨屋企摆天宫诞宴请我地滴亲朋戚友去她屋企吃野,我就顺便去个度吃野,饮野加攞红包喇!唉~甘就话一个礼拜新年过去式,听日就开工大吉喇!恭喜恭喜~大家系时候收拾心情啦!

No comments: