年初二返娘家

2PM - 4PM 外公外婆屋企
年初二,相传滴出嫁嘅姑娘必须响呢一日返娘家见一见自己嘅爸爸&妈妈,而我就每一年都系跟住我嘅爸爸&妈妈返我妈妈嘅娘家同我嘅外公外婆拜年,当然今年都唔另外囖!返到外公外婆屋企之后,就开始我地嘅例牌动作,吃饭,敬茶,攞红包加赌钱囖!唉~真系年年都系甘样,一滴新意都无啊!

4PM - 9PM 大少屋企
ANDY,DESMOND,DEXTER,EUGENE,GOEY,JUSTINE,NIXON班猪朋鼠友一个个陆陆续续甘来大少屋企打牌嘅打牌,睇戏嘅睇戏,差唔多逗留到肚子饿先之离开去揾野吃!

9PM - 11.15PM 龙的传人
去LEISURE MALL龙的传人吃拉面同我嘅之爱‘上海小笼包’,正啊!

11.15PM - 1.15AM PAVILION
新年指定动作,睇戏。。。花田喜事!

1.15PM - 4PM 大少屋企
真系唔可以唔佩服大少他地,睇完戏仲可以返屋企继续他地嘅下半场。。。打牌,而我呢半个女主人,咪唯有舍命陪君子囖!但系。。。我只能够维持到凌晨四点钟就宣布投降,而他地竟然敢敢死打到早上七点半左右,我真系想报‘马打’拉他地去剃头啊!

No comments: