苦命嘅大年初一

9AM - 9PM 新佛世界素食馆
一大早八点钟就要起身去‘新佛世界素食馆’帮手,无办法,鬼叫我自己今时今日以为人妻,所以理所当然就要去帮自己嘅所谓‘奶奶’,哗哈哈哈~呢一个名词真系好鬼死搞笑囖!之后嘅时间就系做做做,不停甘做啊!不过过程中都有唔少搞笑野,就系我最记得嘅。。。有一个客仔ORDER一壶茶,他竟然叫我隔一轮水,唉~大姐啊!呢滴甘嘅非常时间就唔好搞甘多野,你竟然饮茶都甘讲究嘅话,不如去茶均囖!嘻嘻嘻,不过虽然系甘样念,但系最后我都有帮个客仔隔一隔水,点讲客仔都系岩嘅,所谓全力以赴做到最好啊嘛!而我同大少就甘样做下做下做到差唔多三点钟左右先之吃我地嘅头一餐应该系早餐嘅午餐,真系做到我地趴街啊!依家我先之知道点解我嘅‘奶奶’成日都话做咩都好,千其唔好做吃,如果唔系就真系得个做字架喇!

9PM - 11PM 大少屋企
返屋企冲个凉,休息一下又话要出发囖!
11PM - 3PM KENTSON'海龟'屋企
去到海龟屋企就依然系同往年一样,打牌嘅打牌,饮酒嘅饮酒,之后就一定系睇边一个呕囖!哗哈哈哈~好像好黑心甘啊!不过。。。年年都系个一个,咪就系呕吐生囖!点不知他今年竟然无呕,唉~真系大失所望啊!不过不过。。。仲有好多日先到年十五,可能好快就会俾我地等到叻!嘻嘻嘻~

No comments: